מקלחונים מעוצבים לאמבטיה: כך תבחרו נכון

תהליך חשוב. בחירת מקלחונים מעוצבים לאמבטיה
תהליך חשוב. בחירת מקלחונים מעוצבים לאמבטיה

מקלחונים הם אופציה נהדרת עבור מגוון רחב של אנשים. המאמר לפניכם יעסוק במקלחונים לחדר האמבטיה וייתן דגש על מקלחונים מעוצבים לאמבטיה. מדובר במבנה עשוי פלסטיק, זכוכית או וילון, כאשר בשנים האחרונות יש עלייה ניכרת במעמד של מקלחוני זכוכית וכיום הם נפוצים בבתים רבים ברחבי הארץ.

בין אתם מתכננים את חדר האורחים בבית רחב הידיים שלכם או בין אם אתם מתגוררים בדירה צפופה, מקלחון יכול להיות פתרון מצוין עבורכם. מקלחון הוא אפשרות מודרנית יחסית, לאחר ששנים רבות נהגו לרחוץ באגם הקרוב או לחילופין באמבט ונראה כי מקלחונים הם אפשרות אשר לא עומדת להיעלם בקרוב מהנוף העיצובי בחדר הרחצה הישראלי, וכמובן – מעולם הבנייה שלנו.

סוגי מקלחונים

מקלחונים ניתן למצוא במגוון רחב של עיצובים וסוגים:

  1. מקלחון פינתי לעומת מקלחון חזיתי.
  2. מקלחון עם דלת הזזה.
  3. מקלחון עם דלת הנפתחת לפנים או פנימה.
  4. מקלחון עם פינות עגולות.

אלו רק חלק מעולם רחב של סוגי מקלחונים אשר ניתן למצוא בכל חנות עיצוב בית ואף להזמין באינטרנט! מקלחונים נעים בין גדלים של 67 מ"מ ואף עבים יותר בעובי של 8 מ"מ. כמו כן, ניתן לעצב מקלחונים בחברות המתמחות בכך. מקלחונים מעוצבים הם אופציה שימושית במיוחד כאשר חדר הרחצה דורש התאמה מיוחדת או כאשר אתם מעוניינים להשקיע במקלחון אשר ייראה בדיוק כמו שאתם אוהבים.

מה עוד צריך לדעת על מקלחונים מעוצבים?

ניתן למצוא מקלחונים מעוצבים לפי מידה כך שהם יגיעו בדיוק במידה הנכונה עבורכם. מקלחון לפי מידה יתאים במיוחד כאשר חדר הרחצה הוא קטן או כאשר יש צורך באמבטיה משולבת עם מקלחון באותו חדר רחצה. מחירי מקלחונים הם סוגיה בפני עצמה ומתחלקים בשונות רחבה במיוחד. ניתן למצוא מקלחונים זולים במיוחד אשר יוזלו עוד יותר במידה ותתקינו אותם באופן עצמאי והם יעלו כמה מאות בודדות של שקלים. מקלחונים יקרים איכותיים יכולים להאמיר עד אלפי שקלים ולהגיע במגוון עיצובים וחומרים איכותיים אשר יחזיקו לאורך שנים רבות.