מקרר פרקטי וייצוגי לעסק שלך

בכל הקשור למקררים מסחריים, יש מגוון רחב של דגמים שההבדלים ביניהם קשורים לעצמת המנוע, תכולת המקרר ובין היתר גם לעיצוב המוצר. אז מה המקרר שיתאים לעסק שלך? תלוי מה אתה מחפש

במעדניות בסופר, במסעדות, בתי קפה ובכל עסק הקשור למזון יש צורך במקרר תעשייתי. מקררים תעשייתיים זה שם כללי למגוון סוגים של מקררים, המגיעים בצורות ובגדלים שונים, כאשר לכל אחד מהם יש הספק ועצמת מנוע משלו והוא מתאים למטרה מסוימת. אחד המקררים הללו זהו מקרר דלפקי.

מהו מקרר דלפקי?

כשמו כן הוא, מקרר המשמש כדלפק. בחלקו התחתון יש תאי קירור בהם אפשר לשמור את חומרי הגלם, משקאות, מנות מוכנות וכן הלאה, ובחלק העליון יש מעין ויטרינה בה מוצגים המוצרים לעיני הלקוחות. נגמר מוצר מסוים בתצוגה? אפשר מיד לשלוף מוצר נוסף מהחלק התחתון של המקרר ולהניח אותו בוויטרינה.

מה השימוש של מקרר כזה?

המטרה הראשונית היא לאפשר ניצול מקסימלי של שטח העסק, באמצעות הצבת פתרון קירור פרקטי במקום נגיש ונוח. מלבד ניצול המקום, חלוקת התאים במקרר והמיקום שלו בעסק, מאפשר לעובדים לשלוף בקלות מוצרים או מנות ולהעניק שירות מהיר ללקוחות. מטרה נוספת היא להציג את המזון הנמכר בעסק בצורה שתסייע למשוך לקוחות ותזרז את תהליך הבחירה. כמובן שלשם כך לא מספיק מקרר בעיצוב כזה או אחר, אלא יש צורך להציג את המוצרים בצורה אסתטית ומפתה.

במקרר כזה, המציג לראווה עוגות, קינוחים או גם נתחי בשר אם מדובר באטליז, היתרון הגדול הוא שהלקוח רואה מול עיניו מה הוא קונה וזה חוסך גם זמן, גם שאלות ובמקרים רבים גם תלונות הנובעות מחוסר שביעות רצון.

מה המקרר שלך?

מבין הדגמים השונים של מקררים אלו, אפשר למצוא את הדגם הקלאסי ולצדו גם דגמים מתקדמים יותר המאפשרים פתרון מותאם אישית לצרכי העסק. דוגמה למקרר כזה הוא מקרר דלפק עם כיור, המאפשר שטיפה בקרבת מקום לאחסון המוצרים. דוגמה נוספת היא מקרר סלטיה, בו בתוך הוויטרינה יש חלוקה לתאים קטנים שאפשר להניח בהם סלטים (כמו בחנות פלאפל), או תוספות ובחלק מן הדגמים יש גם מדף מובנה. הדוגמה האחרונה שנזכיר כאן היא מקרר דלפק פיצה, בו מעל לתאי הקירור יש גם מדף עליו אפשר להניח את הבצק ולערום עליו תוספות.

לא משנה איזה דגם בחרת ומה המקרר שמתאים לעסק שלך, חשוב לשמור על ניקיון המקרר גם מבפנים, אך בעיקר בחלק הנראה ללקוחות, כדי לא ליצור רתיעה או מראה לא אסתטי של המוצר שאתם מוכרים.

אולי יעניין אותכם לקרוא על שעון נוכחות?