המדריך לבחירת צוות ניקיון משרדים

ניקיון המשרד זהו תחום שונה לגמרי מניקיון הבית. במשרד ישנו ציוד מיוחד, הוא נערך בדרך כלל בשעות מאוד מסוימות, בהן המשרד אינו פעיל והוא דורש זהירות ורגישות מיוחדת כי מדובר בציוד יקר המשמש את המשרד.

המשרד משרת את עובדיו כמו גם את לקוחותיו משך שעות רבות ביום. לכן, חשוב מאוד להשקיע במשרד שייראה תמיד מטופח ונקי הן למען העובדים והן למען כבודם של הלקוחות או המבקרים במשרד.

כאשר אתם באים לבחור חברת ניקיון למשרד שלכם עליכם לשים דגש על כמה דברים כדי שתהיו מרוצים בסופו של דבר מהבחירה שבחרתם.

כך תבחרו חברת ניקיון למשרדים:

  • ניקיון משרדים בערב עם מפתח – בדרך כלל אתם תרצו שהמשרד יהיה נקי ויבש מיד בשעת הפתיחה של המשרד ושל יום העבודה. לכן, עליכם לבחור בחברת ניקיון שתבוא עם מפתח שלא בשעות הפעילות של המשרד ותנקה ותכין את המקום לקראת בואכם. הניקיון יכול להתבצע בלילה בסיומו של יום העבודה או לחלופין מוקדם בבוקר לפני שמתחיל יום העבודה. בחרו בשעה המתאימה לכם.
  • בדקו מה מציעה לכם חברת הניקיון במסגרת השירות. ישנן חברות המציעות גם תחזוקה שוטפת של המשרד כמו החלפת נורות בעת הצורך. תיקון של תקלות שונות באינסטלציה או בחשמל וכדומה. בדקו כמה עולה שירות כזה והאם אתם מעוניינים בו.
  • בררו מה יהיה בתחום אחריותה של חברת הניקיון – ניקיון של משרד כולל הרבה יותר מאשר שטיפת רצפה. סכמו עם חברת הניקיון מה עוד יהיה באחריותה. האם הם ינקו גם את המחשבים, המקלדות המדפסות וכו' . האם גם הקפטריה אם ישנה כזו תהיה בתחום אחריותה וכו' . מלבד זאת סכמו מה הייתם מעדיפים שלא יהיה בתחום האחריות של חברת הניקיון.
  • בררו על חברת הניקיון בקרב בעלי משרדים שמקבלים את השירות של אותה החברה. בדקו האם הם מרוצים מהניקיון ומהשירות באופן כללי.

לפני בחירת חברת ניקיון למשרד שלכם, חשוב לבדוק שהחברה באמת מתאימה לצרכים שלכם, להפגש עם בעל החברה ולקבל מידע מלא אודות הניקיון.