בחירת שער לגינה: אז איך נראה השער שלכם?

אם אתם אנשים שחשוב להם עיצוב, כדאי מאוד שתדעו כי עיצוב הבית לא מתחיל ונגמר בעיצוב הבריקים או נישת הגבס לטלוויזיה. מה שעושה את ההבדל המשמעותי זה הפרטים הקטנים, שם נמצא ההבדל בין בית יפה ל"ווואוו" איזה בית מרשים. אחד מהנקודות שעושות את ההבדל זה שער לגינה. כאשר אתם נכנסים לבית של מישהו, ונכנסים דרך שער לגינה, אתם כבר מושפעים. עצם העמידה מול השער, ההמתנה שהוא יפתח על ידי מישהו מבחוץ או פתיחה עצמאית מאפשרת חלוקה בין הרחוב לבית, מקנה פרטיות ויוצרת תחושה של מקום שונה, מקום בבעלות של מישהו, וזה כשלעצמו מעורר תחושת כבוד ויוקרה. לפניכם מידע וטיפים על בחירת שער לגינה

בחירת שער לגינה. תוספת נפלאה לבית
בחירת שער לגינה. תוספת נפלאה לבית

שער לגינה עבור כלבים

שימו לב, אם הכלב שלכם משוחרר חובה עליכם לשים שער לגינה וזאת על מנת לוודא שהוא לא יברח מהבית, יעשה את צרכיו מחוץ לגינה או חלילה במקרה גרוע יותר יינשך מישהו אחר או ילך לאיבוד. לכן, שער לגן עבור כלבים חייב להיות גבוה וכן עם רווח מספיק מצומצם מהרצפה ובין השער עצמו על מנת להבטיח שהכלב לא יוכל לצאת החוצה.

התאמה בין השער בגינה לבין שער החניה

והנה טיפ חשוב בנושא של בחירת שער לגינה – חשוב כמובן לשמור על קו אחיד במראה הבית, לכן אם אתם מתכננים להציב גם שער לחניה, חשוב שזה יהיה עשוי מאותו חומר ובאותו הסגנון של שער הגינה שלכם, שכן אחרת, זה יכול לפגוע במראה הכללי של הבית מבחוץ ולהקנות מראה של בית לא מסודר ולא מתוכנן.

בחירת שער לגינה מאלומיניום או ברזל

שימו לב, אם אתם בונים בית חדש, אתם יכולים לבקש מאיש האלומיניום שלכם לבנות עבורכם גם שער לחצר ושער לחניה יחד עם תריסי האלומיניום בבית, כך תקבלו את המראה המושלם, אותו עיצוב של חלון יהיה בעיצוב של השער, ואתם תיהנו ממראה אחיד ומרהיב. לחלופין, אפשר כמובן לבחור להתקין שער לגינה מברזל ולזכות בתוצאות יפות לא פחות.

הטיפ שלנו: הקפידו לתחזק את השער

שימו לב, שער לגינה חייב להיות אל חלד במידה ואתם משתמשים בחומר שאינו עץ, שכן ברזל ומתכות שונות מעלים חלודה אחרי זמן של גשם ולחות עליהם. השתמשו בחומרים אל חלד או בברזל מגולוון.