איטום גגות מקצועי: הדרך הנכונה למנוע נזילות

איטום של קירות או גגות הבית, מומלץ לבצע כחלק מהכנת הבית לעונת החורף, על מנת למנוע חדירת מי גשמים דרך התקרה או הקיר. חדירת מים עשויה להוביל, מעבר לבעיה האסתטית המוכרת של קירות מתקלפים, גם ליצירת טווח או עובש, שעשויים להיות מסוכנים לבריאות. מעבר לכך, תיקון של תקרה או גג שחדרו דרכם מים, יכולה להיות יקרה וצריכה להתבצע בשלבים, שכן יש לחכות עד שהאזור יתייבש טרם ניתן יהיה לבצע העבודה. לפניכם אינפורמציה מועילה לפני הזמנת איטום גגות מקצועי. בחורף הקרוב, קירות ותקרת הבית נשארים יבשים. הנה כמה טיפים באדיבות עולם הבנייה.

מתי ומדוע צריך איטום גגות מקצועי?

איטום גגות ביריעות. הדרך הפופולארית כיום
איטום גגות ביריעות. הדרך הפופולארית כיום

בעיה של רטיבות עשויה להיגרם בשל בניין מיושן בעל בלאי של הקירות והגג, וכן בשל הזנחת דיירים קודמים בדירה. איטום של קירות או גגות, מעבר למניעה של כניסת מים, עשוי לתרום לשמירת הבית מחומם יותר בעונת החורף ובית מקורר מעט בעונת הקיץ, שכן החום והקור מנועים, באמצעות האיטום, מלחדור לבית.

אז מתי נבצע איטום גגות מקצועי ונכון? ובכן, את עבודת האיטום מומלץ לבצע בחודשי הקיץ, כאשר הקיר והתקרה יבשים,כאשר בעונת החורף למעשה נבחנת עבודת האיטום. מטרת עבודת האיטום הינה מניעה מחדירה של לחות ומים בקירות ובתקרה.

שלבי איטום קירות וגגות

איטום קירות מתבצע במספר שלבים: דבר ראשון, החברה המבצעת את האיטום תבצע איטום לסדקים באמצעות חומר אקרילי לסדקים קטנים או חומר פוליאוריתני לסדקים קטנים. לאחר אטימת הסדקים, יצופה הקיר במטרה למנוע ספיגה של מים או לחות.

חשוב ביותר לשכור חברה המתמחה בנושא האיטום, על מנת לוודא כי האיטום יבוצע באופן הטוב ביותר, שכן ביצוע עבודת איטום לא טובה, תוביל לחדירת מים נוספת דרך קירות ותקרת הבית. יש לוודא כי החברה משתמשת בחומרים התואמים לסוג האיטום, בין אם מדובר באיטום קיר חיצוני, פנימי, תקרה או גג. יש להבין כי לכל מיקום החומרים המתאימים לו, כאשר כל מקרה הינו לגופו.

על כן, טרם שכירת חברה לעבודת האיטום ובפרט איטום גגות, מומלץ לבצע סקר שוק וכן לקבל המלצות, שכן לבצע עבודת איטום נוספת במידה וזו איננה טובה מספיק, תוביל לתשלום מיותר וגבוה יותר עבור העבודה, דבר אותו ניתן למנוע על ידי שכירת חברה איכותית ויעילה, שמתמחה בעולם של איטום קירות וגגות.

המאמר בחסות: http://www.arsealing.com/