תחזוק מבנים וגגות

כל מבנה דורש תחזוקה. בין אם מדובר בבניין, בית פרטי או משרד. אחת הנקודות החשובות ביותר היא האיטום. לקראת כל חורף אנו מציעים לוודא כי המבנה אטום מכל עבריו למניעה של נזילות, רטיבות וקור, שיכולים לגרום גם לנזק מצטבר למבנה ולרכוש. חשוב מאד לבצע איטום גגות, קירות, מרפסות וכן הלאה בהתאם לצורך. ואם כבר אתם משקיעים באיטום, מומלץ לכם לעשות זאת עם חברה מקצועית, בעלת ידע, מומחיות וותק בשוק. עם שירות אדיב וחשיבות עליונה לעמידה בלוח הזמנים הנקבע. חברה שמחזיקה ברישיונות מתאימים, בציוד וכלי עבודה מתאימים. בעלת יכולות טכנולוגיות שונות לאיטום- על פי הנדרש. חברה שנותנת אחריות לשנים. חברה שמבצעת עבודה חזקה ועמידה. אם תשאלו את אלפי הלקוחות המרוצים שלנו, הם יפנו אתכם אלינו- חברת א.ב. איטום. אנו מתמחים באיטום גגות במגוון שיטות, ובנוסף בכל סוגי איטום מבנה הנדרשים, כמו: איטום מרפסות, איטום קירות, איטום בגובה.

אז אצל מי כדאי לבצע איטום גגות?

ראשית, צריך חברה מקצועית ורצינית המחזיקה את כל הרישיונות הנדרשים: תעודת אוטם מורשה של מכון התקנים הישראלי וכן מרכז הבניה הישראלי. הידע המקצועי מאפשר לבצע איטום גגות במספר שיטות, כמו:

  • בשיטה הקלאסית של איטום באמצעות יריעות. מדובר כמובן ביריעות מהחומרים המתקדמים והטובים ביותר בתחום. הכול בשילוב עם חומרי ציפוי תואמים וחזקים.

או

  • ע"י התזה. מצוין עבור איטום נקודתי של חורים וסדקים. כמובן שגם איטום כזה נעשה עם הציוד והחומרים הטובים ביותר.

צריכה להיות בעלת ציוד סנפלינג מקצועי ואיכותי, וכן אנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים לביצוע איטום בגובה עבור בניינים גבוהים ואף גורדי שחקים.

בעלת ניסיון, וותק, המקצועיות והמחירים הטובים ביותר.

למידע נוסף כנסו לאתר : http://www.ab-itum.co.il/