ניקוי שטיחים מקצועי

כל בית מלון וכל משרד מכובד מתהדר בשטיחים אשר פרושים בו מקיר לקיר. נדמה שאין וגם לא יהיה תחליף לשטיח הרך והמכבד ובו זמנית, זה שאחראי ויוצר את החמימות ואת תחושת הנוחות במקום. אך לפני שאנחנו רצים לרכוש שטיח אנחנו חייבים לזכור כי שטיח דורש תחזוקה. אם לא נדאג לתחזוקה ולניקיון של השטיח הרי שמהר מאוד הוא יהפוך למרבד של חיידקים, הלכלוך ייטבע היטב בתוך הסיבים ומכאן ועד שהשטיח יהפוך למטרד מעיק ולא ממש נעים – הדרך קצרה.

אז אם רכשתם שטיח, בדקו היטב את כל הנושא של ניקוי שטיחים. איך יש לבצע את הניקיון ומה בדיוק זה ידרוש ממכם.

כל מי שמשקיע בשטיח, יודע מן הסתם כי יהיה עליו לטפח את השטיח. השטיח הוא לא כמו רצפה אשר אותה אנחנו שוטפים ומים והיא חוזרת להיות נקייה לגמרי. השטיח דורש השקעה מורכבת יותר, הן מצדנו והן מצד אנשי מקצוע. על כן, עלינו לקחת בחשבון עוד לפני שאנחנו רוכשים את השטיח את המטלות החדשות אשר יתייצבו לפתחנו ורק אם אנחנו מוכנים לדבר נוכל להגשים לעצמנו את חלום השטיח.

ניקוי שטיחים – מה זה אומר?

כאשר אנחנו מדברים על הנושא של ניקוי שטיחים – מה זה בעצם אומר?

אז ככה. ישנם כמה וכמה סוגים של שטיחים שונים אשר כל אחד מהם דורש יחס וטיפול שונים. יש את אלו אותם ניתן לנקות במים ויש את אלו שאסור לעשות להם זאת. יש את השטיחים אשר יישמרו היטב אם רק תדאגו לשאוב מהם את האבק על בסיס יומיומי. אך יש את השטיחים אשר ידרשו טיפול של אנשי מקצוע בכדי להתחדש ולחזור שוב להיות חדשים ונקיים.

אך אין ספק שזה שווה. כי אין דומה לאפקט שהשטיח מעניק לנו!