ניקוי דלתות כניסה: כך תשמרו על הדלת שלכם

דלתות מעוצבות לבית מעשירות אותו, מעניקות לו אור, ברק, עוצמה ושדרוג לפתח הדלת שלכם. כאשר מחפשים פתרון לפתח הכניסה לבית ניתן לרכוש דלתות כניסה מעוצבות העשויות ממיטב חומרי הגלם. דלתות אלה עוברות את התהליכים האיכותיים ביותר של שימור, גילוון, פסיפציה וצבע אבקתי בתנור. אנו אוהבים את הדלתות שלנו ומקווים שגם אתם – ולכן נרתמנו למשימה בעזרת חברת וריאציה – וגיבשנו רשימת טיפים עבור ניקוי דלתות כניסה שיסייעו לכם לשמור על הדלתות, על החזות והרעננות שלהן.

טיפים עבור ניקוי דלתות כניסה

ניקוי דלתות כניסה. שמרו על הדלת שלכם
ניקוי דלתות כניסה. שמרו על הדלת שלכם

בלי כימיקלים – ראשית צריך לדעת ממה להיזהר. לכן כל החומרים על בסיס טינר, אלכוהול או אקונומיקה יעשו נזק לדלתות. שימוש בחומרים אלה יוצר המסה של הבסיס של הציפוי. חומרים שמתאימים לכלי החרס של הבית אינם נכונים לשימוש במוצרי מתכת עם צביעה.

חומרי ניקיון מומלצים – Sun of a gun, מבריק נירוסטה של סנו, חומר ניקוי של "WHIRT".

ריכוז הדטרגנטים בחומרים אלה דל יחסית, לצד ריכוז מתאים זה – הם מכילים ממיסים ומעט שומנים, כך שמה שלא מנקה בפעם הראשונה ינקה בפעם השניה, חומרים אלה יוצרים מרקם וברק. מומלץ ראשית לעבור על כל פני השטח של המשקוף ושל הדלת בסמרטוט יבש נקי. בשלב השני יש לרסס עם החומרים המצויינים ישירות על גבי המתכת, ולנגב. את הניגוב רצוי לבצע בבד טריקו לתוצאה של מריחה אחידה ויפה. מריחה עם נייר ניגוב עשויה להותיר סיבים על הדלת.

ניקוי של הסורג בדלת – סורגים כאלמנט עיצובי בדלתות נחשבים לטרנד נפוץ ומקסים. אנחנו ממליצים יותר על אופציה זו, למרות שיש מגוון סוגי עיטורים שניתן לבחור. בכל מקרה, ניקוי של סורג חיצוני מחייב עבודה יסודית על יבש. יש להצטייד במברשת צבע, יבשה, חדשה ולהבריש היטב. 3 דקות עבודה וכל סורג – אפילו המסובך ביותר – יהיה נקי כמעט לחלוטין.

ניקוי זכוכית בדלתות כניסה – את הזכוכית יש לנקות עם הנוזל הכחול המסורתי לניקוי חלונות. גם כאן, מומלץ לפני כן לעבור על יבש כדי למנוע מריחה של האבק ביחד עם נוזל הניקוי. ניקוי והברקת הזגוגית יהיו על תקן הפעולה השניה ואפשר לנקות באמצעות נייר סופג פשוט.

התמודדות בניקיון דלתות כניסה בבתים הקרובים לים – דלתות כניסה רבות מותקנות בבתים מקסימים על קו הים התיכון. ייתכן כי דלתות אלה יצטרכו לקבל יותר יחס והקפדה. ייתכן שתצטבר מליחות על הציפוי החיצוני של המתכת, כאשר פעולות הניקוי שציינו במקרה הקודם יהיו נכונות גם כאן, אך בהקפדה רבה יותר.

תחזוקה ושימון – אין צורך לשמן את הדלתות למעט שימון צירי הדלת. אחת לשלושה חודשים, מומלץ להתיז פעם אחת על כל ציר, כאשר אין צורך בכל פעולה נוספת מצד הלקוח. חשוב שלא לשמן מקומות אחרים, אלא לאחר התייעצות עם נציג מוסמך של חברת הדלתות.

המאמר באדיבות: חברת וריאציה