מערכות ישיבה מעור

החלק הכיפי והמהנה ביותר בבית הוא הסלון. הסלון הוא המקום למנוחה לישיבה משותפת, לרגיעה משפחתית. בסלון אנחנו מארחים חברים ובני משפחה ומבלים רבות משעות הפנאי שלנו ובעיקר את השעות המשפחתיות. כאשר רוצים לרהט את הסלון, חשוב לבחור מערכת ישיבה שתהיה נוחה ומזמינה. כזאת שאפשר לשבת בה בנוחות לאורך שעות ארוכות בלי תחושה של אי נוחות.

קיימות בשוק מערכות ישיבה בסגנונות שונים ובריפודים מגוונים. לכל אחד מהחומרים יש את היתרונות שלו, אך בוודאי, שמערכת ישיבה מעור היא הנוחה והכדאית ביותר. העור, משדר מראה נעים, חמים ויחד עם זה יוקרתי. הוא קל לניקוי ונשמר שנים ארוכות.

כיצד בוחרים מערכת ישיבה

ישנם כמה פרמטרים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים מערכת ישיבה סלונית:

נוחות

המטרה העיקרית של מערכת הישיבה היא האפשרות לשבת בה שעות ארוכות בנוחות, באווירה רגועה. לכן, חשוב לבדוק שהמערכת נוחה חשיבה, רכה במידה , נעימה ומאפשרת התכרבלות אך גם ישיבה נוחה בלי לשקוע. חשוב לבדוק שנוח גם לקום ממנה ולא רק לשקוע בה.

גודל

מערכת הישיבה מיועדת לחלל מסוים, לכן חשוב לודא שהיא נכנסת לחלל באופן מתאים. שיש לו נוכחות מרשימה אך היא לא חוסמת את המרחב ומצד שני שלהיא לא נבלע בו

צבעוניות

חשוב לבחור בצבע שמשתלב בעיצוב הכללי של הבית ומתאים לטעם האישי שלכם. מערכות ישיבה מעור מגיעות במבחר צבעים גדול החל מצבעים קלאסיים כמו חום, שמנת ובורדו וכלה בצבעים נועזים כמו חרדל, אדם וכחול.

איכות

חשוב שמערכת הישיבה שאתם קונים תחזיק שנים ארוכות, תישאר יציבה ונוחה לאורך ימים. שהשילדה לא תשבר והכריות והריפוד לא יתבלו.

תחזוקה וניקיון

מערכות ישיבה הממוקמות בסלון מועדות לפורענות של כתמים ולכלוכים שונים, מאחר שזהו מקום שנוהגים להגיש בו כיבוד ,ילדים מסתובבים בו וכו' הוא עשוי לסבול מנזקים בלתי הפיכים. מערכות ישיבה מעור, התאימות במיוחד לסלון משום שהן אינן סופגות כתמים, הריפוד אינו צובר אבק או נוזלים ונשאר איכותי וחלק לאורך שנים. התחזוקה והניקיון קלים ופשוטים ומשמרים את הסלון באיכות גבוהה למשך שנים ארוכות. יש הטוענים שריפוד העור אף הולך ומשתבח עם השנים.