מיטות ילדים – לישון בטוח!

כאשר התינוק שלנו גדל, ומגיע זמנו לצאת מן העריסה שבחדר ההורים, אנו מתחילים לחשוב על ריהוט של חדר הילדים. אחד החלקים החשובים ביותר בחדר הילדים הוא כמובן מיטת ילדים. עד גיל שנתיים-שלש הילד יכול לישון במיטת תינוק מוגנת. אך בשלב הבא עליו לעבור למיטה "של גדולים", ומגיע הרגע שבו אנו, ההורים, צריכים לבחור מיטת ילדים שתתאים לחדר הילדים ובעיקר לילד.

מיטות ילדים

כאשר קונים מיטות ילדים, חשוב לדאוג לאיכות שלהן. המיטות שנחשבות לחזקות ואיכותית ביותר הן מיטות ילדים מעץ מלא. לעץ המלא ישנם יתרונות רבים בכל הנוגע למיטות ילדים. ראשית כל, עץ מלא הוא חומר חזק ואמין, כך שכאשר אתם רוכשים מיטות ילדים מעץ מלא, אתם יכולים להיות בטוחים שרכשתם מוצר איכותי. ילד שישן במיטה מעץ מלא לבטח ישן במיטה איכותית ובטיחותית. בנוסף, מיטות ילדים מעץ מלא מאפשרות סגנונות עיצוב מגוונים, והן בעלות נוכחות ומראה בולט בחדר, מה שמוסיף הרבה לעיצוב של החדר. מיטות ילדים מעץ מלא יכולות להתאים לכל סוג של חדר – הן קלאסיות ונעימות לעין, וכאמור, מגיעות במגוון סגנונות עיצוביים, במבחר צבעים וכן הלאה. יתרון נוסף של מיטות ילדים מעץ מלא הוא האחריות – חנויות הרהיטים מעניקות אחריות מלאה למשך שנים רבות על מוצרים מעץ מלא בכלל, ומיטות בפרט. זאת משום שמיטות מעץ מלא מטבען הן חזקות, אמינות, עמידות, ואינן מתבלות במשך זמן רב.

מיטת חבר

כאשר רוכשים מיטות ילדים חשוב לחשוב צעד אחד קדימה. אם יש לכם ילד אחד בלבד, תוכלו כנראה להסתפק במיטה בודדת, בעוד שאם יש לכם ילדים נוספים, יתכן שתרצו לקנות מיטות ילדים נפתחות בעלות 2 או 3 מיטות. גם אם רק ילד אחד עומד להשתמש בחדר, מומלץ לרכוש מיטה עם אפשרות של פתיחת מיטה נוספת, למקרה שחבר ירצה לבוא לישון אצלכם. כמובן, ישנן גם אפשרויות מורכבות יותר כמו מיטות קומתיים, מיטות ארבעתיים ועוד, בהתאם לצרכים שלכם. כיום אפשר למצוא מיטות ילדים שמתאימות לכל סוגי החדרים, כמו למשל מיטות גלריה משולבות בארונות, לחדרים קטנים, מיטות בעלות מגרות אחסון נוחות, ועוד.

לפרטים נוספים, בקרו באתר: http://www.gbr.co.il/%D7%97%D7%93%D7%A8%D7%99_%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D