מיטות ילדים במבצע: כך תשדרגו את חדר הילדים

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא. וביחד עם פסח מגיעים גם המבצעים, במגוון חנויות ותחומים – בעיקר בנושא של ריהוט ועיצוב הבית. אנחנו בעולם הבניה מעוניינים לעדכן אתכם על המבצע של חברת רהיטי גבעת ברנר הוותיקה, המייצרת מזה עשורים ריהוט לחדרי ילדים ברמה הגבוהה ביותר, בדגש על מיטות ילדים במבצע.

מיטות ילדים במבצע מבית גבעת ברנר
מיטות ילדים במבצע מבית גבעת ברנר

בבואכם לעצב חדר ילדים לילדיכם, חשוב מאוד שתצליחו להיכנס לנעליים של הילד ולא להישאר בתפיסה שלכם כמבוגרים שרואים דברים רבים בצורה אחרת מאשר ילדים. הדוגמא הפשוטה ביותר לכך בעיצוב חדרי ילדים היא הנטייה של הורים לבחור את חדר הילדים – הריהוט, האביזרים, צבע הקירות וכו' בהתאם לטעמם האישי ולהעדפות שלהם מבלי לייחס חשיבות לעובדה שחדר הילדים מיועד לילדים ולכן יש להתחשב בטעמם האישי במידה והדבר אינו חורג מנתונים שונים כמו מקום, תקציב, נוחות ועוד.

נוחות היא שם המשחק
דבר נוסף, הוא הנוחות: חשוב מאוד לבחור את הריהוט לחדר כך שיהיה נוח ופרקטי לשימוש וישרת נאמנה למשך שנים רבות. הילד אמור להתגורר בחדר למשך שנים רבות ולבצע בו פעולות שונות כמו משחק עם חברים, הכנת שיעורי בית, בילוי בשעות הפנאי , שינה, התארגנות ועוד. לכן, חשוב מאוד שהחדר יכלול את הריהוט הנדרש: שולחן כתיבה לילד בגיל בית ספר, ארונות משחקים, מדפים או כוורת לאחסון ספרי קריאה וכמובן ארון בגדים ומיטה.

מיטות ילדים במבצע חגיגי!

רהיטי גבעת ברנר, חברה לייצור ושיווק של ריהוט לבית פותחת במבצע חגיגי באגף המיטות לחדרי ילדים. מיטות ילדים שלנו מיוצרות ממיטב חומרי הגלם הקיימים בשוק, תוך שימת לב למקסימום בטיחות בשעת השינה, עיצוב עליז כיאה לחדר ילדים ומגוון פתרונות אחסון. המיטות שמשתתפות במצבע הן: מיטות ילדים נפתחות 100 אחוז עץ מלא, החל מ- 1,790 ₪, מיטת קומותיים שמכילה למעשה שלוש מיטות לשינה ועשויה מעץ מלא מאה אחוז, מחירה – 2,890 ₪.

למה לרכוש מיטת ילדים במבצע מרהיטי גבעת ברנר?

אצלנו, ברהיטי גבעת ברנר, הניסיון עושה את שלו. אנו מתמחים בהתאמת ריהוט לפי דרישת הלקוח ועושים כל שביכולתנו על מנת שכל לקוח יצא מרוצה ויקבל את המקסימום מבחינת שירות, טיב מוצר, עיצוב ומחיר. הסוד שלנו הוא ההתאמה בין צרכי הלקוח לבין המוצר, אנו שוקדים על כך שתקבלו מוצר שמותאם לצרכים שלכם, לדוגמא, אינו דומה חדר נוער לחדר ילדים הן מבחינת עיצוב הרהיטים, הן מבחינת האביזרים הנלווים והן מבחינת גודל ומבנה הריהוט. מחפשים מיטות לילדים במבצע מיוחד, היכנסו לאתר ובדקו את המבצעים וההטבות המיוחדות.