ליהנות משינה נוחה ואיכותית

קניתם מיטה חדשה? עוברים לבית חדש ואתם צריכים מזרון חדש או שאתם פשוט מעוניינים להפטר מאותם מזרונים ישנים שיש לכם בבית ולרכוש חדשים. להלן רשימה של מספר גדלים וסוגים לבחירה. וכן, כבר ברור לכולם ששינה טובה וערבה היא הסוד לחיים טובים, איכותיים ורגועים. אנחנו באתר עולם הבניה נרתמנו למאמץ ובדקנו אילו סוגי מזרונים כלליים יש בשוק.

מזרון יחיד

מזרונים קונים אצל פולירון
מזרונים קונים אצל פולירון

אם אתם צריכים מזרון למיטת יחיד, יש צורך למדוד את אורך ורוחב המיטה הקיימת. ישנם גדלים שונים של מזרונים. חלקם מגיעים בגודל של שביעים סנטימטר אחרים מגיעים ברוחב של שמונים ואף תשעים סנטימטר, כאשר למעשה, כל בחירה במזרון רחב יותר מייקרת את עלות המזרון כיוון שמדובר בעוד חומר אותו יש להוסיף לאריזה.

מזרון זוגי

אוהבים לישון במיטה זוגית, עליכם להזמין מזרון זוגי. לעיתים נדמה לנו שכל המזרונים הזוגיים מגיעים באותו הגודל, אך האמת רחוקה מכך מאוד. ישנן מיטות זוגיות שהן מצומצמות מאוד והמטרה שלהם היא להיות בחדרים קטנים ולתפוס מעט נפח בחלל בה היא נמצאת.

מיטה זוגית שכזאת יכולה להיות גם מאה וארבעים סנטימטרים, זה אולי לא הכי מפנק ומרווח לישון כך, אך למי שאין ברירה עליו למצוא מזרון זוגי בגודל זה. לא תמיד קל למצוא מגוון של מזרונים ברוחב הזה שכן זה אינו גודל סטנדרטי. גודל סטנדרטי הוא מטר ושישים סנטימטרים. זה למעשה מידה אידיאלית אינה תופסת מקום רב אך גם נחשבת לנוחה. במידה ואתם רוצים מיטה בגודל מיטת מלכים תבחרו מיטות לכיוון של מטר ותשעים סנטימטרים או עד שני מטרים רוחב.

מזרון לאנשים גבוהים

זה לא סוד, לאנשים גבוהים מאוד לא פשוט להסתדר במרחב, הגודל הסטנדרטי של המוצרים בדרך כלל אינו טוב עבורם, כך למשל הרוחב של מזרון סטנדרטי הוא מטר ותשעים, כאשר יש שטח ריק באזור הראש בגלל הכרית, מה שגורם לכך שהמזרון מתאים לאנשים עד גובה של מטר ושמונים, מי שגובהו מעל מטר תשעים ואף שני מטרים, חייב לרכוש מזרונים באורך של שני מטר ועשרה, וכל המוסיף רק ייהנה ממקום מרווח יותר לשינה, כמובן בתנאי שיש לו מקום.

לא משנה איזה גודל מזרון תבחרו, העיקר שהוא יתאים לצרכים שלכם, גם בנוחות ומבחינת המקום. אנחנו ממליצים לרכוש את המוצרים מהיצרן המוביל בתחום ובעדיפות מחנות המפעל שלו. אמרתם מזרונים, אמרתם פולירון.