איך בוחרים דלתות כניסה לבית

איך תוכלו לבחור דלת כניסה לבית? בנוסף לעניין העיצוב יש את עניין הבטיחות. פעם, דלתות כניסה היו עשויות מעץ, לעומת המצב היום, בו דלתות כניסה סטנדרטיות עשויות ממתכת. דלתות כניסה באות עם כמה מנעולים שונים, כשאתם רואים רק את המעול אליו אתם מכניסים את המפתח. המערכת ה"מסובכת" הזו היא שהופכת את הדלת לבטוחה יותר ויכולה יותר להגן עליכם – הדיירים.

כשאתם מחפשים לקנות דלתות כניסה, חשוב לוודא שאתם קונים דלת שמתאימה לפתח ביתכם. אל תמדדו את זה לבד, אלא תזמינו איש מקצוע שיבוא למדוד את פתח ביתכם. אם יישארו סדקים, הדלת לא תיסגר הרמטית ועלולים להיכנס חומרים שונים, החלק מאבק ורוחות וכלה בעשן של סיגריות ולוחמה כימית כשחשבתם שהבית אטום. אם פתח הבית לא ישר ואי אפשר להתאים לו דלת במדוייק, ייתכן ותצטרכו לתקן אותו – ליישר, או אולי למלא חללים – לפני שאתם מתקינים דלת חדשה. שוב, אל תעשו את זה בעצמכם, תזמינו איש מקצוע.

דלתות כניסה בגדלים שונים

דלתות כניסה אפשר לקנות בגדלים שונים וכן יש אפשרות לקנות שתי דלתות, ואז פתח הבית ייראה כמו אולם אירועים. אפשרות זו מתאימה במיוחד למשפחה שבה אחד מבני המשפחה הוא בכסא גלגלים (ואז נרצה גם רמפה ולא מדרגות) וכן למשפחות עם תאומים כשההורים מעוניינים להכניס את עגלת התאומים לתוך הבית מבלי להעיר את התינוקות הישנים.

כמו כן, יש אפשרות לקנות דלתות כניסה גבוהות מהרגיל. בדרך כלל דלת, ופתח של דלת, הם בגובה סטנדרטי, אף ייתכן שבמשפחה שלכם יש אדם גבוה במיוחד שתמיד צריך להתכופף כדי להיכנס לחדרים. במצב כזה כדאי לשקול קניית דלת כניסה ארוכה מהרגיל, וכן הגבהת הפתח בהתאם, כדי שהאדם הגבוה יוכל להיכנס בקלות לתוך ביתו.כמובן, לפני שאתם קונים דלתות כניסה עליכם לברר על החברה ממנה אתם קונים את הדלת, לבדוק שיש אחראיות ויש שירות לקוחות מתאים.

זיכרו, דלת כניסה היא לא רק קישוט, יש לה תפקידים חשובים.

לפרטים נוספים בקרו באתר: http://www.variatsia.co.il/%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94/