שטיחים לבית לכניסה ואפילו לקיר

בשוק השטיחים קיימים סוגים רבים, בין אם פרסי ובין אם שאגי, בין אם צבעוני או בצבע אחיד, ענק כקטן, שטיח מקיר לקיר ושטיח קטן לחדר האמבטיה. מגוון רחב של סוגים, בכל המינים ובכל הצבעים.

מנין הגיעו השטיחים

השטיחים, שהינם למעשה מלאכת אריגה, החלו בסביבות האלף השלישית לפני הספירה, כפי הנראה במונגוליה. מלאכת אריגת השטיחים התפשטה עד לספרד, כאשר הטורקים, החלו לתלות השטיחים על קירות ביתם, לצורך עיטורם. עם השנים, השתחללו והשתדרגו השטיחים יחד עם טכנולוגיות האריגה, למרות שעד כה ניתן למצוא מקומות בעולם בהם עוסקים במלאכת האריגה באופן ידני.

מה ייעודם

תחילה, נועדו לעטר ולקשט הבית, כאשר כיום, בנוסף לעבודת העיטור, משמשים שטיחים לשמירת חום הבית בימי החורף.
שטיחים ניתן למצוא בכל הגוונים, המינים והגדלים.
כך, ניתן למצוא שטיחים לחדרי השינה, הן למבוגרים והן לילדים- עם הדמויות האהובות עליהם. ישנם שטיחים לסלון ושטיחים לחדרי האמבטיה. כמו כן, ניתן לרכוש שטיח למסדרון הבית, לחלל הכניסה או לחדר המשפחה. ישנם שטיחים בעלי שערות צפופות יותר או פחות, ארוכות יותר או פחות.

ומה לגבי המחירים

משתנים ממקום למקום. שטיח מאריגת יד, יעלה יותר משטיח שייצורו נעשה במפעל. כמו כן, שטיח המיובא מפרס, ארץ השטיחים, יהיה יקר יותר משטיח המיוצר במדינת ישראל.

מעוניין ברכישת שטיח

ברחבי הארץ חנויות שונות ומרובות, המציעות שטיחים במגוון הסוגים והצבעים. ניתן למצוא שטיחים בחנויות השונות המיעודות לריהוט הבית, או בחנויות המתמקצעות בשטיחים בלבד. בחנויות אלו, ייתכן ותוכלו גם לבצע הזמנה אישית על פי הגודל האידיאלי של השטיח בו אתם מעוניינים, על פי גודל החלל בו אתם מעוניינים למקם את השטיח.
יש לזכור כי שטיח הינו דומיננטי בבית, כך שיש להתאים הצבעים והסגנון שלו לשאר הבית. כמו כן, חשוב שיהיה מדובר בשטיח שיהיה לכם נעים להביט בו או לדרוך עליו, במיוחד אם תופס שטח גדול מפני הבית, שכן אחרת, כספכם והשקעתכם בשטיח ילך לשווא. שטיח מוסיף צבע, נעימות וחמימות לבית. זכור לקנות שואב אבק מתאים!

לרכישת שטיח בקרו באתר: http://www.sassoncarpets.co.il