עיצוב רהיטים בהתאמה אישית

קנייה של רהיטים חדשים לבית הופכת את הבית למשהו שונה לגמרי ממה שהיה עד להחלפת הרהיטים. הבית מקבל מראה חדש ומיוחד, האווירה בו משתנה וכל כיוון המחשבה משתנה על מנת ליצור פינות חמד חדשות, לבחור אביזרים לבית שייתנו לא רק יופי אלא גם שימוש יעיל וכמובן שהחלל יהפוך להיות בית של ממש.

בשנים האחרונות ישנו טרנד שמסרב להיעלם מהנוף של עיצוב הפנים והוא עיצוב אישי של רהיטים, כלומר ייצור רהיטים על פי הנחיות מדויקות של הלקוח, לרבות מידות, דגם, צבע או כל בקשה אחרת המתקבלת מצדו.

אמנם ישנן לא מעט חנויות המתמחות בייצור רהיטים מעוצבים אך אין מדובר ברהיטים כאלה אלא ברהיטים שהלקוח בוחר ומחליט איך ייראו. לא תמיד ניתן למצוא בקטלוגים או באולמות התצוגה את הרהיטים שיתאימו בדיוק למראה של הבית, כפי שהלקוח מדמיין אותו והוא יעדיף לעצב בעצמו ולבחור רהיטים שעומדים בקריטריונים האישיים שלו. בתהליך זה לוקחים בחשבון גם את המראה של דלתות הבית (דלת הכניסה ודלתות פנים) וגם בתחום זה יש הרבה מקום לעיצוב אישי, טעם אישי והעדפות של כל לקוח ולקוח.

עיצוב רהיטים ושילוב דקורציה לבית

יד ביד עם עיצוב מחדש של הבית ובחירת רהיטים יש את הנושא של דקורציה לבית – אלמנטים או חפצי נוי שייתנו את התרומה שלהם אך אי אפשר יהיה להשלים את המראה של הבית בלעדיהם – שטיחים, קונסולה לכניסה, מראה, בחירה של צבעי הקירות, אגרטל או תמונה ועוד.

לכל אביזר כזה יש את התפקיד המהותי שלו, בדיוק שכל חלק בפאזל אמנם עומד בפני עצמו אך הפאזל לא יהיה מושלם בלעדיו. כאשר בוחרים ברהיטים בעיצוב אישי ומשלימים את המראה עם דלתות תואמות ואלמנטים נוספים של נוי ואווירה – אין ספק שיתקבל המראה המושלם לכל חדר ולכל הבית.

כיום קל מאד לבחור את הנושא המוביל של דקורציה לבית ולבחור את האביזרים כך שיתאימו לרהיטים שעוצבו בהתאמה אישית לחלל הבית – החל מתמונות אווירה והשראה וכלה במפות לשולחנות ואפילו למגבות המטבח. כאשר אביזרים לבית נבחרים בקפידה הם ישתלבו האחד עם השני, כל אחד ישחק תפקיד בפאזל השלם וכל מחשבה, ביצוע והנחה של חפץ יתבצעו לאחר סיעור מוחות של ממש על מנת לוודא שכל אחד אכן מגיע אל המקום הטבעי והמתאים לו ביותר.

חשוב מאד שלא להקל ראש בשום שלב של תהליך העיצוב מחדש בבית. רק כך אפשר יהיה לקבל את ההחלטה בנוגע לעיצוב רהיטים בהתאמה אישית וכמובן לוודא שלא שוכחים שום פרט. בסופו של דבר יתקבל בית, חדר או סלון לא פחות ממושלם והוא ישקף גם את ההעדפות העיצוביות האישיות של מי שגר בבית וגם ישקף את כלפי חוץ את העקרונות המובילים את הבית ובני המשפחה.