סורגים שקופים כי לא רואים אותם

יש לכם סורגים? לא רואים אותם!

בואו נתחיל מההתחלה. מהי המטרה של סורגים שקופים ? לסורגים יש שתי מטרות עיקריות. הראשונה, למנוע נפילות של ילדים או מבוגרים מהחלונות. זו מטרה חשובה מאד, שהרי נפילה מהחלון – די ברור למה היא עלולה לגרום… המטרה השניה של הסורגים היא למנוע מפושעים להיכנס אליכם הביתה. כמובן, יש סורגים שמשרתים בעיקר את המטרה הראשונה או השניה. אבל לכל הסורגים משותפות שתי המטרות האלו.סורגים שקופים

אבל מה עושים כשאתם שונאים – לא רק "לא אוהבים" אלא ממש ממש שונאים, לראות חלון עם סורגים? בעיניים שלכם זה נראה מכוער, זה נראה בולט מדי, או מגוחך. מה תעשו? לאחרונה מצאו פתרון במיוחד בשבילכם: סורגים שקופים.

סורגים שקופים הם סורגים שעשויים מפלסטיק שקוף, ושמים אותם בפסים רחבים, לרחב החלון או לאורכו. החלקים בין הסורגים השקופים הם רחבים בערך כמו הסורגים עצמם, ובכל מקרה, לא מאפשרים יציאה או כניסה דרך החלון אבל מצד שני, אפשר לראות את הסורגים האלה רק אם מסתכלים מקרוב. מהקרקע ניתן לראות משהו על החלון, אבל לא ניתן לדעת מה באמת אתם רואים.

אחד היתרנות הבולטים של סורגים שקופים הוא שהם לא הורסים את הנוף היפה שנשקף מהחלון. והיתרון השני הוא שלא מדובר במתכת ולכן החומר "רך" יותר.

מה החסרונות של סורגים שקופים?

לסורגים שקופים יש שני חסרונות עיקריים. החסרון הראשון הוא שהם חוסמים את הבריזה, כלומר, את כניסת האוויר לתוך הבית. בעוד שסורגים רגילים מאפשרים כניסת אוויר בדיוק כמו שהיה קודם, בגלל הרוחב של הסורגים השקופים, ובגלל שהמרווח בין סורג שקוף לשכנו קטן למדי, קשה יותר לאוויר להיכנס אליכם הביתה.

החסרון השני בסורגים שקופים הוא המחיר. סורגים שקופים עולים לא מעט כסף, והמחיר של סורג רגיל הוא בערך חצי מהמחיר של סורג שקוף. כמובן, יש אנשים שזה לא מפריע להם, אך כדאי לדעת לפני שאתם נכנסים, אם אתם מוכנים לשלם את המחיר של סורגים שקופים, פשוטו כמשמעו.