מתופפים לאירועים – האטרקציה המומלצת לאירוע הבא שלכם

תחום האטרקציות לאירועים מאוד מגוון והתפתח נורא בשנה האחרונה, בכל יום נכנסים עוד ועוד אטרקציות לשוק האירועים, אם זה מסך לבן, מסך ירוק, מסך SMS, מתופפים לאירועים ועוד אטרצקיות כאלו ואחרות.

הבחירה באטרקציה נובעת מכמה וכמה שיקולים, שיקולים כספיים, שיקולים רלוונטים לאירוע (לא תבחרו מסך SMS לאירוע בריתה לצורך הדוגמא), הרוב הגדול של האטרצקיות מתאימות לכלל סוגי האירועים, בר מצווה, בת מצווה, ברית או בריתה, חתונות, אירועים במקומות כמו כותל. את האטרצקייה נהוג להתאים עם בעל החברה של האטרקציות לאירוע. חלק מהן דורשות תשלום נוסף בעבור שירותים נוספים אשר המפעיל מביא איתו. בשביל למנוע אי-נוחות באירוע, חשוב לדבר עם המפעיל לפני ולהבין האם יש תשלומים נוספים. לפעמים לאירוע לא יגיע מנהל החברה, אלא המפעיל שלו, שיכול להיות בגיל צעיר.

בבחירת האטרקציה, יש להשקיע זמן רב, ולא לבחור אטרקציה לא רלוונטית לאירוע, לדוגמא, באירועי חתונה, מומלץ לקחת מתופפים, שכן ירימו את האירוע, ויעשו שמח באירוע שלכם, וגם אנשים אשר לא רוקדים המתופפים ירימו אותם מהכיסא. לבת מצווה יש את אטרקציית מסך הלבן, שילדים אוהבים להצטלם על המסך, ולקבל תמונה איכותית כאילו היו בסטודיו לצילום.

עדיף לבחור חברה מנוסה בתחום שאתם מעוניינים לאטרקציה לאירוע שלכם, מכיוון שאירוע זה או אחר הוא של פעם בחיים, שכן לא האירוע לא יחזור על עצמו, אם יש אופציה, עדיף גם לראות את האטרקציה באירוע אחר לראות איך הצוות מתנהל, איך זה זורם עם הקהל. (כמובן שכל קהל זה לגופו). רצוי לקרוא ביקורות על החברת הפעלה, לשמוע מאנשים איך החברה מתנהלת.

לפני בחירת מתופפים לאירועים, חשוב לעשות השוואת מחיר, ולבחור את החברה שעשתה לכם "קליק".