לערוך אירוע בלתי נשכח ביאכטות מפוארות

עם היאכטות שלנו, הפקת אירוע בלתי נשכח מעולם לא הייתה קלה יותר. עכשיו אתם יכולים להציע לאורחים שלכם רמה אחת מעל כולם.

רוצים לערוך אירוע מיוחד, שיפתיע את האורחים שלכם? מחפשים משהו מקורי וברמה גבוהה? היאכטות המפוארות שלנו במרינה בהרצליה, הם התשובה המושלמת עבורכם, וזוהי הזדמנות חד פעמית להפתיע ולחדש עם אירוע בלתי נשכח.

לארח משפחה, חברים ובת זוג בסטייל אחר

חברתנו היא חברה המתמחה בשירותי השכרת יאכטות, ובאירוח על יאכטות מפוארות, בלב המרינה בהרצליה. אצלנו תוכלו ליהנות מחוויה מיוחדת ומפנקת ולהפתיע את הקרובים אליכם באירוע בלתי נשכח, באחת היאכטות המאובזרות שלנו.

מסיבה קבוצתית לחברים קרובים, אירוע לבני המשפחה או משהו זוגי ופרטי יותר עבור שניכם בלבד. לכל אלו תוכלו למצוא מקום ביאכטות שלנו. בתוך היאכטה תתרווחו לכם בסלון ישיבה ותתענגו על מטבח מאובזר ממנו יצאו ארוחות גורמה ושתייה חופשית. נוכל להקים עבורכם תפאורה מתאימה לפי דרישה ולתלות שלטי ענק. תרצו לתכנן אירוע בקונספט מסוים? אנחנו ערוכים גם לזה. את המוסיקה שתתלווה ברקע בזמן הפלגה ביאכטה נבחר בקפידה, ואם תרצו נשלב כמובן גם את הבקשות המיוחדות שלכם. אחרי שתתעייפו, תוכלו לנוח באחד מחדרי השינה ביאכטה ולאגור כוחות לקראת המשך החוויה. כשתקומו, תחכה לכם מקלחת מצוידת עם מים חמים ומזמינים.

לאורך כל האירוע נוכל לצלם עבורכם, כדי שתישאר לכם מזכרת נצחית, אך במידת הצורך, נזוז מהדרך ונאפשר לכם  פרטיות ואינטימיות.

ההצלחה של האירוע שלכם נמצאת בידיים שלנו. עם היאכטות של לי-ים תוכלו לתכנן אירוע בלתי נשכח, מבלי להשקיע מאמץ רב, וליהנות מכל הטוב שיש לנו להציע.