הטרנדים החמים לכסאות למסעדות

אין מסעדה בלי כסאות. גם אם בחרתם לעצב את המסעדה בסגנון מודרני והצבתם כורסאות וספות, עדיין חשוב לרכוש גם כסאות, כדי לאפשר ישיבה נוחה למי שצריך שמרגיש נוח יותר בישיבה זקופה וקרובה יותר לשולחן. אם אתם רוצים לשמור על הקו העיצובי של המסעדה, כדאי להתעדכן בכל הטרנדים העכשוויים של כסאות למסעדות.

כסאות למסעדות – כל החידושים

אחד הטרנדים החמים ביותר אלו כיסאות בר. מדובר בכסאות גבוהים שנהוג להציב בסמוך לדלפק או לשולחן גבוה. אם בעבר ראינו כסאות כאלו רק בברים או באזורי קבלת פנים במלונות ואולמות אירועים, היום יותר ויותר מסעדות מחליטות לשלב כסאות בר ליד דלפק המשקאות או באחת הפינות של המסעדה, ואם יש חלון גדול המשקיף החוצה עוד יותר טוב.

טרנד נוסף הוא כסאות עץ במראה קצת שחוק ומקולף. אל תטעו, לא מדובר בכסאות ישנים שעבר זמנם, אלא כסאות שיוצרו לא מזמן בנגרייה מעץ באיכות גבוהה, ונצבעו בשיטה מיוחדת המקנה להם מראה טבעי ומעט כפרי. כסאות כאלו מתאימים למי שמחפש ליצור אווירה אותנטית במסעדה.

הזכרנו קודם את הכורסאות והספות ואכן זהו אחד הטרנדים המבוקשים ביותר המככב בראש הרשימה כבר שנים רבות. עם זאת חשוב לדעת איך לשלב אותם בצורה נכונה, כאשר ההמלצה היא להציב כורסאות בודדות ולא להחליף את כל פינות הישיבה והכיסאות בספות וכורסאות.

הטרנד האחרון שנזכיר כאן אלו הכסאות המעוצבים. כסאות מעוצבים מגיעים בסגנונות שונים, כאשר הטרנד השולט הוא שילוב בין שני חומרים, כגון מושב מפלסטיק צבעוני ורגלי עץ או אלומיניום. כסאות כאלו מכניסים צבע לכל מסעדה ומשתלבים היטב בסגנון עיצוב מודרני. אז אם זהו הסגנון שאתם מחפשים למקום שלכם, כסאות מעוצבים הם בהחלט התשובה.

חשוב לזכור, שאי אפשר לבודד את הכסאות ולהסתכל עליהם בלבד. יש צורך בראייה של כל הריהוט הנדרש, כולל שולחנות וכסאות לבתי קפה וריהוט נוסף לפי הצורך. אם בחרתם כבר ריהוט למסעדות, חשוב להתאים את הכיסאות לרהיטים הקיימים ולמצוא משהו שישתלב היטב במסעדה. אם עוד לא בחרתם, אפשר לחפש מקום בו תוכלו לרכוש את כל הריהוט יחד, ואז תוכלו לקבל ייעוץ מצוות החברה לגבי אפשרויות ההתאמה וגם לראות במו עיניכם כיצד הכל משתלב יחד.

הטיפ החשוב ביותר הוא לא להתמקד רק בעיצוב או בכיסא שמתאים לטרנד מוביל, אלא לחפש את השילוב הנכון של כיסאות מודרניים שיהיו גם נוחים ופרקטיים.