דלתות כניסה מעוצבות

עד לפני מספר שנים, דלתות כניסה לבית, היו דלתות משעממות וחסרות ייחוד. הדגש היחיד והמרכזי היה בטיחות ואיכות. כיום, ניתן לרכוש דלתות כניסה ששומרות על איכות גבוהה ביותר יחד עם עיצוב מיוחד ומקורי. החברות השונות מציעות דלתות במגוון עיצובים, תוספות ואלמנטים שהופכות את דלת הכניסה לקישוט יוקרתי ובעל הבעה עצומה.
דלתות גמליאל קיימות במגוון עצום של דוגמאות. שמחולקות לשלושה בסיסי עיקריים: דלתות כנף אחת, דלתות כנף וחצי ודלתות שתי כנפיים.
העיצוב נעשה על הדלת לאחר שהבסיס כבר מוכן. כלומר, בשלב הראשוני מייצרים דלת פלדה בסיסית. ללא כל עיטורים. על בסיס הפלדה ניתן להלביש כל עיצוב שרוצים. אין הגבלה על החומרים שניתן להלביש על דלת הפלדה הבסיסית. כך שתוכלו להתקין דלת כניסה מעוצבת, ברמת בטיחות גבוהה שתעניק לכם הגנה מרבית ויחד עם זה לשמור על קו עיצובי ייחודי שמאפיין את כל הבית. כאשר בוחרים עיצוב לדלת הכניסה, חשוב להתאים את מראה הדלת לעיצוב הכללי של הבית. אם הבית מעוצב בסגנון כפרי, גם דלת הכניסה שתבחרו יהיה בסגנון כפרי. בית בסגנון אלגנטי ונקי דורש דלת בעיצוב נקי ואלגנטי.
ניתן לעצב דלתות כניסה מעוצבות באמצעות חומרי גלם שונים ומגוונים מבלי לפגוע באיכות הדלת. זכוכית ויטרז", חריטות עץ, נפחות ברזל, זכוכית מסוגים שונים. ניתן אף לעצב דלתות בהדפסי מתכת שונים, לשלב אביזרי פרזול מגוונים וכו'.
כאשר אתם בוחרים דלת כניסה מעוצבת, אל תגבילו את עצמכם, החברות השונות מציעות אין סוף גיוונים ועצובים תוך שימוש במגוון חומרים וצבעים. גם שיטות ההתקנה של משקופי הדלתות הולכות ומשתכללות ובכך מאפשרות התקנת דלתות מעוצבות בגדלים שונים מבלי לפגוע באיכות הדלת. לכן, עוד במהלך הבניה רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום הדלתות כדי להתקין את קיר הכניסה מראש בהתאם לדלת שאתם מעוניינים בה.
דלת הכניסה לבית שלכם, אומרת עליכם הרבה. כדאי להשקיע בה מחשבה רבה ולהתייעץ עם מעצבי דלתות ואנשי מקצוע שיתנו לכם את כל הטיפים והאפשרויות הקיימות בשוק הדלתות המעוצבות