אסתטיקה כללית לשיפור המראה וממצב הרוח

כשהביקוש לטיפולים אסתטיים הולך וגובר ומנגד נפתחות בכל יום מרפאות חדשות, חשוב לפנות לרופא מומחה לאסתטיקה, המתמחה בסוג הטיפול אותו אתם מחפשים. ובקיצור – ד"ר סימון קייזרמן.

ענף האסתטיקה הוא אחד הענפים המפותחים ביותר בעידן המודרני, ואפשר להבין מדוע: כיום  אנשים חיים במשך מספר שנים רב יותר בהשוואה לדורות קודמים, ומעוניינים להמשיך להיראות צעירים ומלאי חן. במקביל, הקדמה הטכנולוגית מאפשרת לסייע לאנשים אלו להגשים את שאיפתם, באמצעות מכשור מתקדם ושיטות טיפול חדישות. אם כך, לא פלא שיש ביקוש גבוה עבור אסתטיקה כללית וכמות הפניות לקליניקות המתמחות בתחום זה ממשיכות ועולות.

מהי אסתטיקה כללית?

אסתטיקה היא תחום ברפואה שמטרתו לשפר את המראה החיצוני של המטופל באזורים מסוימים בגוף, ללא מעורבות כירורגית. שיפור המראה יכול להיעשות במגוון שיטות וביניהן הזרקת חומרי מילוי, שימוש בלייזר ובגלי רדיו, מזותרפיה ועוד. לשיטות אלו יש אחוזי הצלחה גבוהים והן גם אינן מצריכות התאוששות ארוכה ומורכבת.

מהיכן מתחילים את התהליך?

התהליך מתחיל קודם כל בינך לבין עצמך. יש אנשים שמפריע להם קמט מסוים באזור הפנים בעוד שאנשים אחרים חיים אתו בשלום ומוטרדים דווקא מהשקעים שנוצרו להם מתחת לעיניים. לכן אתן צריכה לחדד לעצמך מה מפריע לך ומה היית רוצה לשנות. הצעד הבא הוא לקבוע תור לרופא מומחה לאסתטיקה וכאן חשוב לפנות רק לטובים ביותר. נכון, מדובר בטיפולים שאינם פולשניים ולא נחשבים למורכבים מבחינה רפואית, אך כדי להגיע לתוצאה מדויקת ללא תופעות לוואי מסובכות ומסוכנות, חשוב לפנות לרופא מיומן ומקצועי, שרכש השכלה מתאימה וניסיון בתחום הטיפולים האסתטיים. לאחר הגעה לפגישת ייעוץ, בה הרופא ישמע ממך למה את מצפה ויסביר לך על סוגי הטיפולים הקיימים, תתקדמו לקביעת תור. אורך הטיפול ומספר הפעמים שתצטרכי להגיע תלוי בסוג הטיפול, אך במקרים רבים מדובר בהליך פשוט שלאחריו ניתן לצאת מהקליניקה ולהמשיך בשגרת היום הרגילה.

במרפאה של ד"ר סימון קייזרמן את בידיים טובות. ד"ר קייזרמן הוא רופא מומחה לאסתטיקה כללית ובעל ניסיון רב במגוון סוגי טיפולים, שיוכלו לשפר את מצב עורך ולשוות לו מראה בהיר וצעיר. פיסול פנים, מילוי קמטים, עיצוב סנטר, מילוי לחיים ועוד טיפולים רבים המבוצעים בשיטות מתקדמות, ממתינים לך בקליניקה מרווחת, מאובזרת ונוחה.

מעוניינת לשפר את המראה החיצוני אך חוששת מהליך פולשני וכואב? קבעי עוד היום פגישת ייעוץ ראשונית עם איש מקצוע.