איך מתמודדים עם נזקי אש ושריפה לבית?

שריפה זה אחד האסונות הקשים והמחרידים ביותר שעלולים לקרות לבית. כאשר פורצת שריפה מדובר באירוע שקל מאוד לאבד עליה את השליטה והאדם המנסה להציל את נפשו יחד עם כמה שיותר רכוש, מוצא את עצמו חסר אונים כאשר כל רכושו עולה באש ואם הוא ינסה להתעכב על מנת להציל את רכושו הרי שהוא שם נפשו בכפו. איך מתמודדים עם נזקי אש? הפרטים במאמר לפניכם.

אם הבית מבוטח הרי שמדובר בחצי נחמה. כי את הרכוש השרוף ואת הפריטים הסנטימלטיים שלנו שנשרפו לא נוכל לשחזר למרבה הצער אך לכל הפחות נוכל לשקם את הבית על כל מה שנשרף וזה כולל כמובן הרבה מאוד. רהיטים, ביגוד, מוצרי חשמל ועוד. כדי להעריך את הרכוש שנשרף יש להיעזר בשירות של שמאות נזקי אש ושריפה . השמאי יודע לחשב ולשקלל את כל הנזקים שאירעו בעקבות השריפה.

איך מתמודדים עם נזקי אש קשים?
איך מתמודדים עם נזקי אש קשים?

מה הן ההשלכות שיכולות להיגרם מאירוע אש?

ההשלכות של אירוע אש עשוי לכלול בין השאר

  • נזקים בעקבות עשן ופיח.
  • נזקים שנגרמו כתוצאה ממי בכיבוי.
  • נזקים לדיירים ולשכנים המתגוררים בסמוך למקום.
  • הפסד רווחים או דמי שכירות בעקבות העדר האפשרות להשתמש בציוד או במבנה שנשרף.

מה נכלל תחת הכותרת של פוליסת אש?

חשוב מאוד לדעת אם אתם מבוטחים ויש לכם פוליסת אש הרי שזה אומר שאתם מכוסים מפני ארבעה דברים – אש, ברקים, רעמים ועשן. מלבד זאת מציינת בדרך כלל הפוליסה גם את שני הסיכונים הנוספים התלקחות ו – התפוצצות. התופעות השונות הן בדרך כלל כרוכות זו בזו. כך למשל התלקחות היא התפרצות של אש, העשן זהו כמובן תוצאה של אש. התפוצצות, כאשר היא של חומר דליק או נפיץ, תהיה מלווה בדרך כלל באש וכך הלאה.

למה כדאי להיעזר בשמאי נזקים מקצועי דווקא בנזקי אש?

המעורבות של השמאי המקצועי והמנוסה שמתמצא ומכיר לעומק את כל הנושא של נזקי אש, עשוי למנוע ולחסוך הרבה מאוד כספים בתיקונים של הנזקים שנוצרו בעקבות האש. ממש לא כדאי לנהל את נזקי האש ללא ייעוץ מקצועי וליווי מהימן של שמאי מומחה. הערכת נזקים מטעם משרד שמאות מקצועי תעזור להשיב את שווי הנזק.